Menu
Snelle levering, 7 dagen in de week, 24 uur per dag online bestellen

Klachtenprocedure

We doen ons uiterste best om een snelle en correcte dienstverlening te bieden. Desalniettemin kan er natuurlijk altijd iets zijn waarover u niet tevreden bent. Wij willen dat graag weten zodat we tot een passende oplossing kunnen komen en onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.

Voor klachten over bestelde producten, verwijzen we u graag naar ons retour- en leveringsbeleid.

Mocht u een andere klacht over ons hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice. Stuur ons een berichtje via het contactformulier. Wij doen onze uiterste best om binnen 1 werkdag te reageren op alle berichten aan de klantenservice. Mocht de afhandeling van uw klacht meer tijd kosten, dan berichten wij u daarover per e-mail.

Heeft u onverhoopt een klacht over een artikel dat u in onze webwinkel heeft gekocht, meldt dit direct! U mag ook naar ons toe komen. Neemt u dan het artikel en de verpakking met u mee?

U kunt ook digitale foto’s maken van het artikel met daarop een duidelijk beeld van de klacht en deze foto’s sturen naar S-parts@outlook.com onder vermelding van het ordernummer.

Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto(‘s) proberen te beoordelen en u hierover berichten. Mochten wij er niet uitkomen dan zullen wij u vragen om het artikel gratis naar ons op te sturen. Zodra wij de klacht binnenkrijgen, zullen wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 5 werkdagen contact met u opnemen om de oplossing te bespreken.

 

<< Terug naar Klantenservice

copyright Auto Onderdelen Wijchen