Menu
Snelle levering, 7 dagen in de week, 24 uur per dag online bestellen

Onderdelen zoeken/vinden en bestelprocedure

Auto-onderdelen Wijchen richt zich met name op onderdelen uit de VAG-groep (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) maar onze ervaring en veelzijdigheid maken dat wij voor veel andere automerken onderdelen beschikbaar hebben. En zo niet, dan bestellen wij ze graag voor u.

U kunt 24 uur per dag, zeven dagen per week via www.autoonderdelenwijchen.nl uw bestelling plaatsen.

U vind uw onderdeel door het origineel onderdeel-nummer in te voeren. Op elk onderdeel binnen de VAG-groep staat dit originele onderdeel-nummer vermeld. U ziet meteen of het op voorraad is en u rond de bestelling af. Is het onderdeel niet op voorraad, kunnen wij dit voor u bestellen. Mail of app ons, wij nemen contact met u op en houden u op de hoogte.

U kunt ook zoeken op trefwoord, categorie, automerk, type auto etc.

Twijfelt u welk onderdeel het meest geschikt is, geen punt, onze deskundigen van de klantenservice adviseren u graag en vrijblijvend om tot een passende oplossing/diagnose te komen. Stel uw vraag via het contactformulier op de pagina contact.

 

Bestelprocedure

U tikt bij voorkeur direct het originele onderdeelnummer in en geeft een enter of klikt op zoeken.

U kunt ook per categorie zoeken of u tikt een automerk in de zoekbalk, ook dan komen artikelen in beeld.

Het artikel komt in beeld met eventueel de foto van het artikel en de prijs wordt weergegeven. Is er geen prijs bekend, kunt u het artikel niet in uw winkelmand plaatsen.

U klikt op het artikel, komt in een volgend scherm waar u het artikel in uw winkelmand kunt plaatsen. U ziet hier hoeveel stuks aanwezig zijn in ons magazijn. Zo gaat u verder met winkelen tot u alle artikelen heeft toegevoegd.

Het rode kruisje links in het winkelmandje geeft u de mogelijkheid uw bestelling te annuleren.

Bovenin de blauwe balk kunt u zien hoeveel geld u inmiddels uit heeft staan. Houd u er wel rekening mee dat de winkelwagen pas een werkelijk totaalbedrag aangeeft nadat u de winkelwagen heeft bijgewerkt. Dit komt voor als u bijvoorbeeld meer dan 1 stuks van een artikel wilt bestellen.

Als u op het driehoekje bovenin de balk van uw winkelmandje klikt, ziet u welke artikelen u inmiddels heeft geplaatst.

Zodra u al uw artikelen in het winkelmandje heeft, gaat u door naar afrekenen.

U controleert of uw gegevens correct zijn ingevuld, of uw bestelling de juiste artikelen en aantallen aangeeft. Hierna kunt u de bestelling plaatsen.

In dit scherm geeft u tevens aan op welk adres de artikelen bezorgd moeten worden. Wanneer dit een ander adres is dan uw adres, vinkt u het vakje bij ander adres aan. Hier kunt u dan het afleveradres invullen.

Nadat u de bestelling geplaatst heeft, ontvangt u uw bestelnummer. Dit nummer is eveneens het referentienummer voor alles wat te maken heeft met uw bestelling en dient u bij ieder contact met ons te gebruiken.

Bestelnotities: hierin kunt u aangeven of u het artikel/de artikelen met spoed nodig heeft, op bepaalde dagen niet bereikbaar bent of het graag bij de buren wilt laten bezorgen omdat u overdag niet thuis bent. Deze info is alleen voor uw bestelling.  Alle overige vragen kunt u via het contactformulier, WhatsApp of telefonisch stellen.

 

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Jazeker! U kunt uw bestelling ook gewoon afhalen bij ons magazijn, er worden dan uiteraard geen verzendkosten berekend!

Selecteer in de bestelprocedure “Bestelling afhalen”.
U dient het bestel en betalingsproces volgens de bestelprocedure af te ronden en kiest voor contant betalen bij afhalen!

U ontvangt van ons een e-mail wanneer uw bestelling klaar ligt om af te halen. Wacht a.u.b. op deze bevestiging zodat u niet onnodig naar ons magazijn komt.
Let dus op de button: Afhalen?

U kunt aan de balie betalen. Uiteraard vervallen de verzendkosten bij de optie afhalen.

 

<< Terug naar Klantenservice

copyright Auto Onderdelen Wijchen